Háčkovanie základy

28.02.2022

Dnes som našla taký malý poklad. Neviete určiť veľkosť háčiku? Neviete zopakovať nejaký postup pri video inštruktáži? Tieto kresby či tabuľky vám možno pomôžu.

Našla som ich na internete na jednom blogu. Sú prehľadné a veľmi názorné, čo poviete? Link na originálny blog  nájdete dolu pod článkom, no musela som ich zachrániť (rozumej stiahnuť a skopírovať)! Ako vidíte, slovníček, ktorý som vytvorila, používa rovnaké symboly, preto je neskôr jednoduché zorientovať sa v tom všetkom. Háčiky, ktoré mám po babičke, sú značené (ako som zistila) americkým číslovaním, takže ten biely číslo 4, ktorý používam na košík aj mini vajíčko, je veľkosť 1,75mm! Tak som to konečne rozšifrovala. Mám ešte veľkosť 10 a 12. Ďakujem, babi.

Prajem vám, nech vám tieto obrázky poslúžia rovnako dobre ako mne.

Sima

OZ Save Ourselves Slovakia - S.O.S.
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky